اخباربرترخودروویژه ها

اولین عرضه خودروهای وارداتی پس از چهار سال در کشور توسط گروه خودروسازی سایپا

به گزارش صنعت کار –  حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: آندسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال 1401 با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS35 پلاس اقدام نموده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودروهای چانگان فراهم می‌شود.

 او افزود: با توجه به تعداد خودروهای وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد.

 متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، از ساعت 14 روز شنبه مورخ 13 خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com  نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا افزود برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS35 پلاس بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا