اخبارخودروویژه ها

تعریف ۲۷۹ پروژه ارتقای کیفیت در ایران خودرو

به گزارش صنعت کار، سهراب برفروشان در نشستی خبری طراحی و عرضه محصولات جدید را نخستین محور فعالیت ها اظهار و تصریح کرد: توقف پلتفرم و محصولات قدیمی به عنوان‌محور دوم برنامه ها نیز مرحله به مرحله در حال انجام است براین اساس حذف سمند و پژو ۴۰۵ در دستور کار قرار دارد در همین راستا کیفی سازی و ارتقای کیفیت محصولات نیز به عنوان محور سوم در دستور کار قرار گرفت.
برفروشان با تاکید بر این که گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ در قالب ۲۷۹ پروژه نسبت به ارتقای کیفیت محصولات خود اقدام خواهد کرد، افزود: از این تعداد پروژه، ۷ برنامه در ارتباط با محصولات جدید است که آریسان ۲، دو مدل هایما و پروژه K125 نمونه ای از این‌محصولات است که دو شرط پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه و قابل رقابت بودن برای محصولات جدید تعیین شده است.
معاون کیفیت ایران خودرو ۳۷ پروژه را پروژه بهبود مشخصه های خودرویی اعلام و اظهار کرد: بر این اساس قوای محرکه، گیربکس، رگلاژ، ارتقای رنگ و در نهایت دوام و استحکام سازی بدنه خودروهایی که تولید آن ها همچنان ادامه دارد شامل این طرح خواهد شد که برآورد می شود آثار پیاده سازی این اقدام در محصولات در نیمه دوم سال مشخص شود.
وی ۱۹۹ پروژه باقی مانده را پروژه های زمان دار و بلند مدتی از جنس برنامه های زیرساختی و سیستمی دانست و گفت: در این پروژه ها ضمن ارتقای سیستم های کیفی، بیشترین برنامه در زمینه تامین و طراحی خواهد بود و محصولات نیز براساس شاخص های اندازه گیری در حال ادیت است.

کاهش میزان خواب خودرو در نمایندگی ها

بابک سلاجقه، مدیرعامل ایساکو نیز در ادامه این‌ نشست خبری با اشاره به بازرسی هفتگی از نمایندگی ها با هدف بهبود خدمات رسانی اظهار کرد: در حال حاضر سطح آموزش و ایجاد زیرساخت لازم در نمایندگی های کل کشور در حال انجام بوده و فیلم های آموزشی به صورت شبانه روزی از باب گفتار تخصصی و ارایه خدمات در حال انجام و توزیع در سطح شبکه است چرا که معتقدیم یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه خدمات بهتر، تکثیر علم و دانش است.
وی تامین به موقع قطعات را از دیگر اقدامات اجرا شده اعلام و اظهار کرد: از زمان انجام پروژه های تعریفی، به طور کاملا محسوسی رضایت مردم در خصوص توقف خودرو در نمایندگی ها بهبود یافته و این در حالیست که در طرح جدید ارتقای کیفیت موتور و گیربکس تارا که متعلق به تاراهای تولید اول تیرماه به بعد است، اگر خودرویی وارد نمایندگی شود، کمتر از ۴۸ ساعت و بدون اخذ نوبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سلاجقه در ادامه با اشاره به سيستم پيگيري مشتريان در ايساكو گفت: سيستم ارائه خدمات از لحظه ورود قابل پيگيری است و سابقه خودروها در نمايندگی ها كاملا روشن است و حتي بعد از پايان تعميرات و خروج خودرو نيز مشتريان پيگيری می شوند تا كيفيت خدماتی كه دريافت كرده اند ارزيابی شود. اين موضوع به صورت هفتگی در ١١ دفتر منطقه ای توسط ٣٧٨ نفر پايش می شود.

 

منبع: خودروکار
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا